فرهنگیان در مدت اقامت در مراكز اسكان نوروزی سراسر كشور بیمه می شوند
نوشته شده توسط : breketid

به گزارش روز یكشنبه مركز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، 'ابوالفضل اسفندی' افزود: به استان ها اعلام شده است كه 28 اسفند تا پایان تعطیلات نوروزی كه فرهنگیان در اقامتگاه های آموزش و پرورش اسكان داده می شوند، بیمه شوند.

وی اظهار داشت: در مدت كوتاه تعطیلات نوروزی نمی توان افراد را به نام آنان بیمه كرد، بنابراین هر استان به شكل مستقل میهمانان خود را به شكل شناور بیمه می كند تا اگر سوانحی مانند آتش سوزی و انفجار به مصدومیت یا فوت كسی منجر شد، میهمانان زیر پوشش بیمه باشند و خسارت دریافت كنند.

معاون مدیر كل تعاون و پشتیبانی آموزش و پرورش افزود: به طور معمول، بابت افراد متوفی كه زیر پوشش بیمه حوادث قرار دارند تا سقف دیه كامل پرداخت می شود و افرادی كه دچار مصدومیت شوند طبق ارزیابی كارشناسان، مشمول بهره مندی از بیمه می شوند.

اسفندی گفت: پرداخت حق بیمه مسافران نوروزی متمركز نیست و هر یك از ادارات كل آموزش و پرورش استان ها از منابع مالی مربوط به درآمدهای استانی خود در این باره اقدام می كنند.

وی خاطر نشان كرد: فرهنگیان و بستگان آنان از زمانی كه در اقامتگاه های نوروزی مستقر و تا وقتی از آن خارج شوند، مشمول بهره مندی از بیمه حوادث می شوند.

اجتمام ** 1788 *





:: برچسب‌ها: تصویر , هالووین , ظروف چینی ,
:: بازدید از این مطلب : 292
|
امتیاز مطلب : 6
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : دو شنبه 29 اسفند 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: